Livrare si Plata

LIVRARE

Livrare electronică (PDF trimis prin e-mail):

1. În cazul în care cumpărați raport istoric service auto, veți primi prin e-mail un raport 100% detaliat in format PDF.

2. În cazul în care cumpărați cod fsc si update harti, veți primi un e-mail care include hartile/codul fsc și instrucțiunile clare de instalare.

Raportul comandat este livrate direct pe adresa de email in majoritatea cazurilor intre 1 minut si 3 ore*

Timpul de livrare nu este garantat deoarece verificarile de service sunt furnizate de partenerii nostrii iar din acest motiv pot aparea diverse intarzieri cauzate de partenerii cu care colaboram!

In situatia in care au trecut cele 24h (termenul maxim de livrare) iar raportul dvs nu sa livrat pe email in folderul inbox sau folderul spam va rog sa ne contactati direct pe email!

Inainte de a comanda va rog sa retineti ca verificarea istoricului de service din reprezentanta se foace doar manual de catre o persoana autorizata din reprezentanta oficiala!

Comenzile plasate nu se mai pot anula deoarece acestea sunt trimise catre o persoanele autorizata din reprezentanta oficiala iar pentru fiecare serie de sasiu trimisa la verificat exista un cost!

In cazuri speciale putem procesa comenzi inclusiv sambata si duminica doar daca la comanda este specificat procesare sambata sau duminica!

Plata online folosind cardul

Ai plătit până acum online?

Dacă da, atunci știi deja că este cea mai simplă și mai rapidă metodă de plată.

Se poate efectua plata online cu cardul, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2) active din punct de vedere plata online.

Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul '3-D Secure' elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

Returnari si rambursari

Verificarea istoricului online oferit de https://istoric-service.ro/ este un serviciu online, livrarea istoricului se face exclusiv in format digital (pdf trimis pe e-mail) o data ce raportul este generat in format pdf contravaloarea acestuia nu mai poate fi returnata. In cazul in care raportul nu cuprinde destule informatii https://istoric-service.ro/ nu este responsabil pentru lipsa informatiilor din raport, lipsa informatiilor din raport dovedesc ca autovehiculul verificat nu a intrat niciodata intr-o unitate de serivce autorizata, sau acesta nu are informatii inregistrate in baza de date digitala a dealerului, prin urmare nu putem sa va oferim o rambursare deoarece partenerii nostri fac verificarea, verificare care implica niste costuri.

Va rog sa retineti ca exista posibilitatea ca autovehicul sa nu aiba o inregistrare digitala intr-o reprezentanta oficiala / service autorizat, din acest motiv nu ne facem responsabili!

Va rog sa retineti ca platim pentru fiecare serie de sasiu pe care o trimitem la verificat catre reprezentate din acest motiv nu suntem responsbili daca seria de sasiu este gresita !!!

Istoric-service.ro nu se face responsabil pentru lipsa informatiilor sau pentru cantitate insuficienta de informatii obtinute din bazelele de date oficiale ale reprezentantelor!

Platforma noastra va ofera posibilitatea sa aflati datele existente din bazele de date oficiale din reprezentantele oficiale. Lipsa informatiilor nu tin de platforma noastra!

Comenzile pentru Hartile GPS nu se pot returna, hartile fiind un produs digital acestea au un cost si nu se pot returna, deasemenea pentru harti nu exista motiv de returnare (fiind un produs digital)

V

Rambursarile se fac doar daca in cazul in care https://istoric-service.ro/ greseste seria VIN sau trimite un alt raport decat cel cerut !